WARUNKI REALIZACJI ZLECEŃ

Na tej stronie dowiesz się w jaki sposób współpracujemy

1. Zlecając wykonanie usługi w firmie: Studio SDG Sabina Gilarska ul. W. Jagiełły 5 NIP: 872-230-22-00 reprezentującą markę Studio Graficzne Little Big Project; Zlecający zgadza się na poniższe warunki:

 

a). Zlecający powinien przesłać wytyczne do projektu:

   * tekst w pliku tekstowym

   * logo w formacie wektorowym lub dostępnym (jeżeli posiada)

   * preferowaną kolorystykę

   * zdjęcia do użytku komercyjnego (tylko z licencją - jeżeli posiada)

   * format zamawianego projektu

   * informację odnośnie makiet do przygotowania projektów

   * preferowany rodzaj pliku finalnego

b). Powinien wyrazić lub nie wyrażać zgodę na zakup zdjęć komercyjnych. Koszt zakupu zdjęć przedstawiamy w wycenie.

 

2. Zlecający zgadza się na:

a). Wpłatę zaliczki jeżeli taka będzie wymagana (wystawiamy fakturę).

b). Przesunięcie terminu realizacji.

c). Przesłanie przez nas propozycji projektu innego niż zaproponowany przez klienta, jeżeli uznamy, iż nie jest wystarczająco profesjonalny.

 

3. Akceptacja oraz sprawdzanie materiałów:

a). Po akceptacji materiałów nie wprowadzamy darmowych poprawek. Kwota wprowadzenia poprawek rozliczana jest za robocze godziny tj. 50 zł / h. Pracę rozliczamy dzięki narzędziom do zliczania czasu pracy.

b). Studio Graficzne Little Big Project nie ponosi odpowiedzialności za błędy stylistyczne, ortograficzne, za błędy w ofercie klienta. Korzystamy z materiałów przesłanych przez klienta i kopiujemy przesłane treści.

c). Zamawiający zobowiązuje się sprawdzić materiały po odbiorze plików i zgłosić do 24 godzin nieprawidłowości, które zostaną poprawione w czasie do 48h.

d). Studio Graficzne Little Big Project nie ponosi odpowiedzialności za pliki wysłane do druku bez sprawdzenia ich przez klienta.

Potrzebujesz szybkiej wyceny? Wypełnij formularz kontaktowy. Odpowiadamy w 24h

Menu

Copyright © Little big project 2019 - Wszelkie prawa zastrzeżone